donderdag 6 februari 2014

Regenboogkleuren/ Rainbow colours

Deze kaart is voor het LIM challengeblog. De bloemen in de regenboogkleuren zijn een stempel van Hero Arts, net als de blaadjes, en heb ik gemaskerd. Het centrum van de bloemen heb ik gemaakt met een klein stempeltje van Clearly Besotted. De tekst is geëmbossed en verder nog wat parels. Het is zelfs een one-layer kaart geworden ;)! xoxoxo

This card is for the LIM challenge blog. Flower stamp is Hero Arts, just like the leaves one, and I masked them. The centre of the flowers I made using a tiny stamp of Clearly Besotted. Sentiment (Have a nice birthday) is heat-embossed and I put some pearls here and there. It's even a one-layer card ;)! xoxoxo

9 opmerkingen:

  1. Heel mooie uitwerking van de challenge Anita!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty rainbow card ..... love the flowers. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtig kaartje. De hartjes zij erg mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, leuk gedaan die bloemen zo!!
    Groetjes Janny.

    PS. De plaatjes zaten niet in de kist maar in een doosje op een plank, je wil niet weten wat we tegenkomen het is alleen lastig omdat ik niet lopen kan en de zolder niet op kan moet eerst alles naar beneden hihi mijn man sjouwd zich een rotje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig cas kaartje. De bloemetjes zijn héél mooi samengesteld.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm so sorry that I'm so late in visiting this time!
    This is so pretty Anita!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was helemaal vergeten even bij je langs te komen om te kijken naar je LIM-kaart; sorry!
    Maar ik ben wel blij dat ik ´t gedaan heb; weer een mooie! Fijne week verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!