dinsdag 15 oktober 2013

Klaprozen/Poppies

Klaprozen vind ik 1 van de mooiste en elegantste bloemen die er zijn en daarom wilde ik ook graag deze stempel hebben van Clearly Besotted. Het idee voor het kaartje heb ik van Pinterest. De achtergrondstempels zijn van Clearly Besotted (stippels) en Artemio (tekst). De klaprozen zijn ingekleurd met Copics. Het kleine labeltje heb ik zelf geknipt en het nog kleinere tekstje 'Hello' is ook weer van Clearly Besotted. Tot slot nog een touwtje uit mijn voorraad en twee tegenovergestelde hoekjes afgerond. xoxoxo

I think poppies are one of the most beautiful and elegant flowers that there is and that's why I wanted this stamp from Clearly Besotted. The idea for the card came from Pinterest. Backgroundstamps are Clearly Besotted (dots) and Artemio (script). The poppies are coloured with Copics. The little label I cut out myself and the tiny sentiment 'Hello' is from Clearly Besotted again. Finally I put some bakers twine from my stash on it and rounded two opposite corners. xoxoxo

6 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,
    wat een mooie kaart, de klaprozen komen heel mooi uit
    op de rustige achtergrond.
    Voor mij zijn dit ook één van de mooiste bloemen. Zij hebben
    ook een symbolische waarde en zeker nu met de herdenking
    van WO I.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik ben ook een grote fan van klaprozen, en ik vind dit kaartje echt super!!!
    Prachtig gedaan hoor!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klaprozen doen het altijd goed Anita en zeker als ze zo mooi verwerkt zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm so glad I did come and check out this card, it's absolutely beautiful and I'm making a note of the red on the kraft - thank you for the inspiration Anita :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Anita, mooi die klaprozen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, die klaprozen komen echt heel mooi tot zijn recht!!
    Ze zijn prachtig!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!