vrijdag 28 juni 2013

Card for Jen

Deze week vragen ze bij LIM een kaartje te maken voor 1 van de jarige leden van het designteam nml. Jen. Jen zegt dat als ze voor zichzelf een kaart zou maken er waarschijnlijk een kat, vlinder of vissen op zouden staan. Ik heb gekozen voor de vlinder, die ik heb gekleurd door verschillende tinten Distress inkt en water op een sheet te doen en dat te mengen. Vervolgens heb ik swirls op de vleugels gemaakt met gouden embossingpoeder en stempels van Marianne Design. De vlinder zelf is een stans van Clearly Besotted. De vierkantjes zijn gemaakt met een stans van Nellie Snellen en dp van DCWV Linen Closet. Langs het craftpapier heb ik aan twee kanten een gaatjeslijn geprikt. De tekststempel is van Darkroom door. Ik hoop dat deze kaart CAS genoeg is voor Jen want zij is er echt een ster in. xoxoxo

This week at lIM the challenge to make a birthday card for Jen. Jen tells us that if she would make a card for herself it would probably contain cats, butterflies or fish. I chose the butterfly, which I coloured by mixing Distress ink with water and diecut it with a Clearly Besotted die. On the wings I stamped with Versamark and a swirl stamp from Marianne Design. Filled it up with gold embossingpowder. The little squares are made with a die from Nellie Snellen and dp is DCWV Linen Closet. Along the sides of the craftpaper I pierced some holes. The sentiment is Darkroom door. I hope this card is CAS enough for Jen because she really is the 'Queen of Clean'. xoxoxo

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi geworden en lijkt me ook CAS genoeg, toch? Leuk zo met die drie vlakjes en vooral ook de gouden accenten op de vlinder vind ik erg mooi staan.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie kaart Anita.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spetterende vlinder! Leuk die gaatjeslijnen; geeft zoveel extra! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Anita!
    Ook je trouwkaart hieronder is prachtig, erg mooie kleuren en stempels!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Anita en wat heb je de vlinder prachtig gekleurd!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!