woensdag 3 april 2013

Snel kaartje/Quick card


Ik had wat aquarellpapier gekocht en wilde even wat uitproberen met Distress-inkt. Ik heb 4 kleuren distress-inkt op een sheet gedaan en daarna een beetje nat gesproeid, mijn stempel van Hero Arts Butterfly flowers erin gedrukt en afgedrukt op het papier. Eventjes vast gehouden zodat het papier goed de tijd kreeg om de inkt te absorberen. Vervolgens ben ik met een restje van het papier door de rest van de inkt gegaan en heb zo de achtergrond gemaakt. Helaas zie je daar niet zoveel van, bij nader inzien had ik de bloem uit moeten knippen. Ik heb dezelfde stempel ook gebruikt om de achtergrond te maken op het mosterdgele cardstock. xoxoxo

I bought some water colour paper and wanted to try something with Distress inks. I picked 4 colours of Distress ink and put them on a acrylic sheet and sprayed some water on it, then pressed my stamp of Hero Arts Butterfly flowers in it and stamped on the paper. Held it down for a short while so the paper could absorb the ink good. Then I went through the rest of the ink with a small rectangle piece of paper to make the background. Unfortunately you can't see that very well, I better had cut out the flower. I've used the same stamp on the musterd cardstock. xoxoxo

7 opmerkingen:

  1. Had gekund maar ik vind het ook zo mooi hoor, het is trouwens een prachtige stempel!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Anita, leuk die stempel met verschillende kleuren inkt!
    Je vorige kaartje had ik even gemist, ook heel mooi en leuk opgelost met je scallops!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, super mooi gemaakt Anita, gezellig zo met de kleurtjes.
    een heel goed idee.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Anita.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die geweldig mooie kleurrijke bloem knalt er uit zo!! Super, zeg! Het randje gekleurd papier maakt hem wel helemaal af zo, ik vind het een mooi stijlvol geheel zo!! Super gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!! Ik hou wel van snelle kaartjes! Hoop er straks nog enkele te maken :-)
    Zit al zo lang in mijn hoofd.
    Heel mooi met die kleurovergangen hoor! Is wel zomers getint ;-)
    Fijn weekend verder!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!