donderdag 17 januari 2013

Groen...erg groen/Green...very green


Dit keer weer eens een kaartje met design papier(Cosmo Cricket). De cirkelstempel heb ik van de kerstman gekregen en is van Kanban, net als de vlinder. Ik heb wat glitter toegevoegd aan de cirkel maar ik weet niet of dat goed is te zien. In het echt geeft het net dat beetje extra. xoxoxo

This time a card with designer papers (Cosmo Cricket). The circle stamp is a gift from Santa Claus and is Kaban, just like the butterfly. I've added some glitter on to the circle but I don't know if you can see that well. In real life it just ads a little bit extra. xoxoxo

6 opmerkingen:

  1. ohhh ik vind hem echt mooi, leuk gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Anita, leuk die fishtails! Ik heb de foto vergroot en dan kan je de glitters zien, heel mooi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je kaart en leuk de glitters
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb ik nog nooit een kaartje in het groen gemaakt, toch maar eens doen want je kaartje schitterend. Prachtige stempel heb je van de Kerstman gekregen!

    Liefs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, ik maak die kleur ook niet veel maar het heeft wel wat vind ik.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi groen is niet lelijk, Anita! En ik vind deze erg leuk geworden! Terwijl het buiten helemaal wit wordt weer, kijk ik erg graag naar jouw mooie groene kaart!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!