donderdag 12 januari 2012

Dezelfde sketch, andere kaart/Same sketch, different card


Dezelfde sketch nogmaals gebruikt maar nu voor een iets vrouwelijker kaartje. Ook heb ik mijn naaimachine weer uit het stof gehaald en een zigzag randje rondom gemaakt.
Het papier had ik al heel lang liggen, ik weet niet welk merk het is. De stempel is van Creamotion en is ingekleurd met Derwent potloden. Tenslotte nog en lint en een knoopje uit mijn voorraad. xoxoxo

I've used the same sketch again but now made a more female card. I also dusted of my sewing machine and zigzagged around the card. Papers I've had for a long time, don't know what brand it is. Stamp is Creamotion and coloured with Derwent pencils. Ribbon and button from my stash. xoxoxo

7 opmerkingen:

  1. Hoi anita,

    ik ben op je blog terecht gekomen via het blog van berlinde.
    ik ben ook gelijk volger geworden want je maakt heel erg mooie dingen!

    ik kijk met veel plezier uit naar nieuwe dingen van je ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Het sentimentje vind ik prachtig!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful beautiful card Anita.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Anita!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi randje heb je gemaakt zo, past er mooi bij en maakt het helemaal af! Leuke kaar weer, Anita!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!