donderdag 2 september 2010

Tilda met roos/Tilda with rose


Vorige week heb ik afdrukjes geruild met Mariska en dit is 1 van de afdrukjes die ik van haar heb gekregen. Het papier is van een vintage-papierblokje van de Action. Bloemen zijn van Wild Orchid en het lint uit mijn voorraad. Ik heb een pons van Martha Stewart gebruikt: Arch Lattice, en de pareltjes zijn van Basic Grey Opaline. xoxoxo

Last week I exchanged some stamped images with Mariska and this is one of them. Papers are from a cheap warehouse, flowers Wild Orchid and ribbon from my stash. I've used a Martha Stewartpunch: Arch Lattice, and the pearls are from Basic Grey Opaline. xoxoxo

12 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje is dit
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Anita, wonderful sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit kaartje met die lieve magnolia erop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi!!!

    wat mooi zeg!! super!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Anita,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart heb je gemaakt, lief afdrukje ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, mooie kleurencombinatie!..

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief Tilda kaartje. Erg schattig en mooi van kleur ook.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat een leukerd heb je er van gemaakt.
    Ik heb al een van je geweldige afdrukjes ingekleurd, maar heb totaal geen inspiratie op het moment. Dus ben bang dat ik het kaartje ga verpesten als ik hem nu ga maken.
    Maar hij komt er vast snel op. En dan laat ik het je weten.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig, mooie rustige kleuren.

    Dank voor je lieve berichtje over Sterre. Ze is een chihuahua.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super sweet kaartje Anita!!!

    En bedankt voor het invullen hoor!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!