dinsdag 15 juni 2010

Uitslag blogcandy/Result blogcandy!

Oké dames, zijn jullie er klaar voor?
Allereerst wil ik iedereen bedanken die mee heeft gedaan :-). Ik heb geen verstand van mister linky of random toestanden dus ik heb 't gewoon ouderwets met papiertjes gedaan. De candy gaat naar.........................................................
First I want to thank everyone who participated in my candy :-). I don't know anything about mister linky or random things so I did it the oldfashioned way, drawing a name from a box filled with all your names. The candy goes to............





*************tromgeroffel/drumroll**********************************************







############Jacqueline###############################


en de troostprijs gaat naar/and the second place prize goes to ......................................................



###########Marjon####################################



Dames van harte gelfeliciteerd! Willen jullie mij even mailen voor jullie adres? Mijn mailadres staat in mijn sidebar onder mijn foto.

4 opmerkingen:

  1. lieve dames van harte gefeliciteerrrrdddddddd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej dames!!

    Gefelciteerd met jullie candys!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat leuk,heb nog nooit iets gewonnen.
    Hartelijk bedankt voor het winnen en de felicitaties,en Jacqueline gefeliciteerd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat leuk dat ik heb gewonnen. Ik ben er super blij mee! Marjon ook gefeliciteerd.
    Groetjes van Jacqueline, ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!