donderdag 28 januari 2010

Kaartje voor Ilonka/Card for Ilonka


Ilonka heeft een hele leuke candy op haar blog waarbij je haar een kaartje moet sturen. Ik heb deze ingestuurd. Deze sketch beviel zo goed dat ik hem nog maar een keer heb gebruikt. Het papier is denk ik van BG maar ik weet het niet zeker. Natuurlijk weer een MS-pons gebruikt en bloemen van Mulberry.

Ilonka has a very nice candy on her blog: you have to send her a card. I send this one. This sketch felt so good I used it again. Paper is BG, I think but I'm not sure. Of course I used another MS-punch and some flowers from Mulberry.

5 opmerkingen:

  1. ohh wat een schatje prachtig in die vrolijke papiertjes en kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk zeg, de mijne heeft ze al een poosje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anita,
    Een prachtig kaartje heb je gemaakt. Nog eventjes dan weten jullie wie mijn blog candy gewonnen heeft.
    Deze is in ieder prachtig .

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje, heerlijk die vrolijke kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi!!

    wat een superleuke kaart!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!