donderdag 29 oktober 2009

Blogcandy Nicole :D!


Geweldige candy weer bij Nicole. De één is net klaar of ze start de volgende alweer! De voorwaarde was dat je je hobbyplekje op je blog laat zien. Nou heb ik niet echt een hobbykamertje of plekje. Ik zit altijd gewoon aan de eettafel en ruim alles weer op als er gegeten moet worden ;) Dat betekent ook dat ik een hele middag of avond veel heen en weer loop omdat ik dan weer bloemen moet halen en dan weer lint etc. Maar alleen boven zitten lijkt me ook ongezellig, niet dat dat nu kan; de meiden wonen nog allebei thuis. Enfin, kijk maar wat jullie er van vinden!

There is a wonderful candy at Nicole's. One of the conditions is to show your craftingplace on your own blog. I don't have a place of my own because our two girls are still living at home. I always sit at the diningtable and if we are going to eat I clean it all up.

En dit is een stukje van onze Billy boekenkast met een heleboel van mijn spulletjes er in:
And this is a part of our Billy bookcase with a lot of my craftstuff in it:

3 opmerkingen:

  1. Je bent zeker niet alleen die moet heen en weer lopen en altijd weer moet opruimen maar ik verkies dan ook om bij man en kids te zitten ipv eenzaam en alleen te zitten!
    Succes met de candy!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!!

    ben net terug van vakantie en doe meteen een rondje volgers!
    je kaarten zijn weer super en och, het geeft toch niet dat je geen eigen knutselplek hebt, dit is zeker zo gezellig vind ik!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit ook altijd beneden aan de eettafel, veel gezelligerrr! Je spulletjes heb je goed opgeborgen hoor. xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!