dinsdag 29 september 2009

Eerste kerstkaart/First Christmascard


Het eerste kerstkaartje is een feit. Misschien dat ik nu eindelijk een beetje op gang kom ;) Tot nu toe had ik er nog niet veel zin in, komt misschien wel door het mooie weer. Ik heb een ovaaltje gesneden met mijn nestabiblitie en deze nog een keer met een cuttlebugfolder door de cuttlebug gehaald en daarna geinkt met Cateye. Het papier is van KC, de ster had ik nog liggen en het clearstempeltje met prettige kerstdagen is van Marianne Design en heb ik uit geponst met een pons van Marvy.
xoxoxo Anita

The first Christmascard is a fact. Maybe now I can do some more ;) I didn't have the drive yet to make Christmascards maybe because the weather was still so beautiful. I used my oval nestabiblitie en did him run trough the cuttlebug with a cuttlebugfolder and inked it up with Cateye ink. The papers are from KC, the star was lying around somewhere and the clearstamp with the sentiment is from Marianne Design. I used a punch from Marvy to punch it out.
xoxoxo Anita

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart mijn complimenten .
    Leuke details !! En leuke tekst.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what an adorable card, beautiful Tilda.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerstkaartje, de eerste nog wel! Dat beloofd wat voor de volgende....
    Groetjes van Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste kerstkaartje is prima gelukt, hij is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You can never start too early with xmas cards lol This one is beautiful :)
    Love Steph xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart, ben benieuuwd naar de volgende.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful christmas card. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!