donderdag 2 juli 2009

Meisje in rood en groen


De stempel is van de greeting farm en ingekleurd met copic marker ciao. De 2 cirkels heb ik gemaakt met behulp van een passer en een golfjesschaar. De hoekjes met een hoekpons rond gemaakt en hier en daar wat bloemetjes toegevoegd. Ik had de kaart al een poosje af, ik had alleen nog geen takjes voor bij de grote bloem. Ik had de pons besteld maar heb 3 weken! moeten wachten op mijn bestelling. Maar nu heb ik hem eindelijk en kon ik mijn kaartje afmaken :D.

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart zeg!! heel lief en heel mooi afgewerkt!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anita het is een mooi tje hoor ik dee het vroeger ook met passer en golfjes schaar maar even kat uit boom gekeken te hebben, heb ik me zo nestilbles ronde aan geschaf en de ovaal sta op me verlang lijstje kan niet alles hebben toch xxxtanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card, love the cute fairy she is so sweet.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en lieve kaart! Prachtige kleurencombinatie! En de bloem... schitterend!!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!