dinsdag 2 juni 2009

Penny Black saturday challenge: Hippity hop!


Ik blijf een beetje hangen in het roze. De challenge was een sketch en verplicht een afbeelding of tekststempel van PB natuurlijk. Ik heb gekozen voor deze kikker want die vind ik wel heel erg vrolijk. Ik heb hem ingekleurd met mijn Derwentpotloden. De copic markers zijn als het goed is onderweg, een verjaardagscadeautje van mijn man, lief hè. Ik heb mijn nestabilities weer gebruikt en een randpons van Fiskars want mijn Martha Stewart pons is nog steeds niet binnen. Het lintje komt van de binnenkant van een shirt wat ik pas heb gekocht. Je weet wel die ze gebruiken om rond de haak van de hanger te doen zodat het kledingstuk er niet afglijd. De tekststempel heb ik ooit eens in een hele bups op marktplaats gekocht, ik weet niet van welk merk hij is maar vond hem hier wel bij passen. De cremekleurige bloemen heb ik met een roze stempel wat bijkleurd en de hartjes zijn van bloemetjes die ik ooit eens bij de Action heb gekocht.
.

2 opmerkingen:

  1. Beautiful card Anita, love this cute froggie and pretty colours.. Thanks for joining us this week at PBSC
    hugs
    Tracie :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh this is so cute...love the froggie image and your beautiful flowers
    Hugs Kath xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!
Thanks for your comment!